مهریز  با 160 پایگاه آماده حضور در جشن نیکوکاری

یزدفردا "مردم خیر و نوعدوست شهرستان مهریز در جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از 85 میلیون ریال به نیازمندان و محرومین کمک کردند"

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شاخه مهریز در همایش جشن نیکوکاری که به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در این شهرستان برگزار شد، گفت: مردم نیکوکار مهریزی در جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از 85 میلیون ریال به نیازمندان و مستضعفین این شهرستان کمک کردند.

محمد زارع با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با همکاری کانون های فرهنگی مساجد و کمیته امداد امام خمینی (ره) شاخه مهریز برگزار می شود، افزود: بیش از 160 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان کمک های مردمی را جمع آوری می کنند.

وی اظهار داشت: امدادگران مهریزی در 105 پایگاه در مدارس، 40 پایگاه در کانون های فرهنگی مساجد و 15 پایگاه در میادین و معابر اصلی شهرستان منتظر دریافت کمک های مردم نیکوکار شهرستان مهریز هستند.

محمدرضا غریب نواز، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد هم در این همایش ضمن تبریک هفته احسان و نیکوکاری گفت: این نهاد انقلابی در طول 32 سال خدمت نقش مهم و مؤثری را در حمایت از محرومین و مستضعفین ایفا کرده است.

در پایان این مراسم از 12 نفر از دانش آموزان برگزیده در مسابقه زکات با اهدای جوایزی تجلیل شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا